Second Chance Design

Second Chance Design

Romantikus kopogtató "jóleszmégvalamire" mütyűrökből

2018. január 02. - Szóró Ildikó

Nagyon szerettem ezt a szandált. Muszáj volt levágnom róla a virágokat, amikor tönkrement, tudtam, hogy valamihez még fel fogom őket használni. Ugyan ez volt a helyzet a csipketrikóval, aminek nagyon tetszett a finom mintája, de használni nem igazán tudtam. A kerek hímzőkeretekért meg mindig is odáig voltam, de sajnos hímezni nem tudok, így ez is csak porosodott a fiókban.

dscf6201_1.JPG

dscf6202.JPG

img_20170520_171131_203.jpg

Az ékszeres dobozom rengeteg törött, félpár, már nem használatos ékszeralkatrészt rejtett, így ezek felhasználásával készítettem egy kopogtatót. A keretet Pentart chameleon gyöngyházeffekt festékkel festettem le. Ez pont olyan árnyalatú, mint a virágok közül a türkiz, és gyönyörűen irizál benne az arany.

A trikót ráfeszítettem a keretre, majd elrendeztem rajta a mütyűröket, és ragasztással rögzítettem mindent.

Szerelem. :-)

dscf6208.JPG

dscf6205.JPGdscf6212.JPG

dscf6206.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://secondchancedesign.blog.hu/api/trackback/id/tr6013544475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása